خبرهای داغ:
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک ۹۹مشاور املاک در استان قزوین پلمب و اخطار به پلمب دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۸۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

 

قزوین_ به گزارش سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف شده است و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در تاکستان ، آبیک ،بویین زهرا ،البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۶۰ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۴۹۰ واحد گردیده است که در همین راستا ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ ۱۲ میلیارد یکصد و ۹۰ میلیون و ۵۵۰ هزار ارزش ریالی جرایم انجام شده که مبلغ ۶ میلیارد ۷۷۶ میلیون و۸۰۰ هزار ارزش ریالی وصولی این جرایم می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در گشت مشترک و گزارش های مردمی با یکی از برج های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌نمودند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی در ادامه گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها